• Ecole de patois chanson chti robert

     J'allos l'marotte à poires sur un pommier à ch'risses 
    Pon, pon, signalé 
    J'allos l'marotte à poires sur un pommier à ch'ri.....sseu 
    Éch'garde-champêt m'a vu, i'avot ses yeux fermés, 
    Pon, pon, signalé 
    Éch'garde-champêt m'a vu, i'avot ses yeux fermés....eu. 

    Il liso sin journal,plié in quate dins s'poche

    Il a laché sin kien, sin cat i'm'a mordu 
    Pon, pon, signalé 
    Il a laché sin kien, sin cat i'm'a mordu....eu 
    I'm'a mordu à m'cuiche, et j'saignos à m'n'orelle 
    Pon, pon signalé 
    I'm'a mordu à m'cuiche, et j'saignos à m'n'orell....eu 
    Au lieu de saigner du sang, et j'saignos du vinaik 
    Pon, pon signalé 
    Au lieu de saigner du sang, et j'saignos du vinai....keu 
    J'allos chez ch'pharmacien, ch'étot un tailleu d'pierres 
    Pon, pon, signalé 
    J'allos chez ch'pharmacien, ch'étot un tailleu d'pierres....eu 
    Éj'y ai d'mindé un r'mèt', i m'donne du jus d'quauchettes 
    Pon, pon signalé. 
    Éj'y ai d'mindé un r'mèt', i m'donne du jus d'quauchè....teu 
    Tous cheux qui m'écoutotes ch'étot des imbéciles 
    Pon, pon signalé. 
    Tous cheux qui m'écoutotes ch'étot des imbéciles
    Ecole de patois chanson chti robert par guydechbos


  • Commentaires

    1
    François
    Jeudi 14 Septembre 2023 à 17:24

    't

     

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :